Tibnor laiž klajā jaunu identitāti, kas atspoguļo uzņēmuma inovatīvo pieeju tērauda rūpniecība
Pēc gandrīz 30 gadiem Tibnor laiž klajā jaunu identitāti, kas pilnvērtīgāk atspoguļo uzņēmuma pašreizējo stāvokli tirgū. Jaunā identitāte simbolizē inovatīvu pieeju tērauda rūpniecībai, koncentrēšanos uz digitalizāciju un kopīgu redzējumu, kas vieno visus grupas darbiniekus.
Ir pagājuši gandrīz 30 gadi, kopš Tibnor pēdējo reizi modernizēja savu identitāti, un kopš tā laika ir noticis daudz. Šobrīd Tibnor ir vadošais spēlētājs Ziemeļvalstīs ar lielāku un plašāku tērauda un metālu produktu klāstu visos tirgos.
- Mēs neesam tas pats uzņēmums, kas pirms 30 gadiem, un mēs vēlamies pielāgot savu stāstu, lai atspoguļotu uzņēmuma darbību šodien. Mūsu jaunā identitāte liecina, ka cita starpā esam dabiska izvēle, kad nozare izvēlas tērauda piegādātāju Ziemeļvalstīs un Baltijā, saka Jepe Ērums (Jeppe Ørum), Tibnor Komunikācijas nodaļas vadītājs.
Grupa ieviesīs jauno identitāti visās uzņēmējdarbības jomās, un tas būs vienojošs simbols darbiniekiem visā Zviedrijā, Dānijā, Norvēģijā, Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.
- Mums ir vairāk nekā 1100 kolēģu septiņās valstīs, un mēs uzskatām, ka mūsu personāls sastāv no nozares visprasmīgākajiem speciālistiem un ekspertiem. Tādēļ mums ir jāizveido mūsdienīgs zīmols, ar kuru viņi lepojas un ar ko var identificēties, skaidro Jepe Ērums.
- Šīs jaunās identitātes pamatā ir mūsu plašais produktu klāsts, darbinieki un ārējās attiecības. Mēs vēlamies uzņemties vadību un atbildību. Tāpēc mēs arī ļoti lepojamies, ka kopā ar mūsu mātes uzņēmumu SSAB mēs varam piedāvāt augstas kvalitātes tēraudu, lai veidotu zaļāku nākotni.
Jauna vizuālā identitāte
Saskaņā ar Jepes Ēruma teikto Tibnor jaunā identitāte pauž uzņēmuma koncentrēšanos uz inovācijām un spēju izaicināt tradicionālās pieejas tērauda rūpniecībā. Šis uzsvars uz inovācijām un nozares standartu izaicināšanu atbilst Tibnor vīzijai par mūsdienīgu, progresīvi domājošu uzņēmumu.
Jaunajā identitātē iekļauts arī pārveidots logotips, kas ietver vairākus elementus no iepriekšējiem, tostarp noapaļotus burtus B, O un R, lai simbolizētu uzņēmuma nemateriālās vērtības. Jaunie zemes toņi atbilst tērauda krāsai, un tirkīzzaļās nokrāsas atbalsta uzņēmuma mūsdienīgo pieeju nozarei.
- Mūsu jaunā vizuālā identitāte atspoguļo Tibnor vīziju par to, ka tas ir mūsdienīgs, inovatīvs tērauda izplatītājs, kas uztur stabilu saikni ar nozari un mūsu dabisko vidi. Mēs to izpaužam, izmantojot pieklusinātus zemes toņus un mūsdienīgāku krāsu izvēli, saka Jepe Ērums.
Tibnor jaunā identitāte tiks laista klajā 2023. gada 31. martā.